Wednesday, October 24, 2018

HOMESTAY RAHMAH : Pendaftaran Dibuka!

(Edisi kemaskini pada 26 Oktober 2018)

Assalamualaikum wr wb,

Alhamdulillah, akhirnya satu kata sepakat telah dicapai oleh pihak penganjur berkenaan isu penjagaan anak-anak yang melebihi umur 2 tahun. Bak kata pepatah "Bulat air kerana pembetung, bulat manusia kerana muafakat". Hasil perbincangan bersama melibatkan semua pihak berkepentingan, pada PTI kali ini, pihak Penganjur memutuskan untuk menyediakan konsep Nurseri@Homestay Rahmah untuk anak-anak 2 tahun hingga 12 tahun.

Homestay Rahmah

Konsep Nurseri@Homestay Rahmah ini akan mengambil lokasi berhampiran PICC. Ibubapa boleh menghantar dahulu anak-anak di Homestay sebelum mendaftar di PICC. Lokasi nya akan dikongsi bersama Ibubapa. 

Untuk makluman Ibubapa, kita sangat berbesar hati kerana mendapat tajaan sebahagian dari yuran nurseri sebanyak 40 % hingga 60 %. Bagi Ibubapa yang telah membuat bayaran penuh, kami akan memulangkan semula baki yuran tersebut. Ibubapa rebutlah peluang keemasan ini dengan mendaftar anak-anak pada link daftar yang telah disediakan. Pelbagai aktiviti menarik yang sedang dirangka untuk keseronokan anak-anak antaranya adalah Lawatan ke Kidzania. Maklumat lanjut akan di maklumkan kepada Ibubapa. 

Ibu bapa boleh mula membuat pendaftaran Nurseri pada 24 Oktober 2018.

Sasaran : 225 orang anak 
Umur : 2 tahun hingga 12 tahun.

Pendaftaran akan dibuka selama 12 hari bermula 24 Oktober 2018 jam 5.00 petang sehingga 4 November 2018 jam 11.59 malam.

Ibu/Bapa yang ingin menggunakan kemudahan Nurseri@Homestay Rahmah WAJIB mendaftar sebelum 4 November 2018 pada link berikut:

Pendaftaran Nurseri : bit.ly/nurseri_homestayrahmahPTI2018
Email maklumat bayaran ke : nurseri.ikram@gmail.com







Konsep Nurseri@Homestay Rahmah ini terhad kepada 225 anak-anak sahaja dan pendaftaran secara walk-in tidak di terima.

Pendaftaran untuk menggunakan kemudahan Konsep Nurseri@Homestay Rahmah ini adalah sangat penting supaya pihak kami dapat menyediakan dan menguruskan tempat supaya keseluruhan perlaksanaan berjalan dengan lancar.

Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi :
Puan Hajar : 013-3629690 atau Puan Sarah : 017-2588283

Maklumat susulan berkaitan nurseri akan diberikan melalui blog http://littlekhalifahikram.blogspot.com sila simpan link ini untuk rujukan.


Ibubapa juga akan di masukkan ke satu whatsapp broadcast seminggu sebelum tarikh program untuk makluman terkini mengenai program. "Group Wa - Ibubapa Homestay Rahmah PTI2018"

Jazakumullahu Khayran Kathira


Wassalam 


JK Nurseri PTI

No comments:

Post a Comment